halvt klippt

HAHA min stackars häst .. tur att han har täcke på sig !! skulle klippa honom idag, efter halva hästen blir klippmaskinen jätte varm, så får ta resten imorgon .. han ser inte KLOK ut :p gulle ponken :)
 


Arvid har haft en gnällig och mammig dag .. (tänder) så sova ville han absolut inte .. för att tysta ner gråten pratade jag om allt kul vi ska göra imorgon  :) tex kolmårdens djurpark , och då slutade gråten, han dada lite och somna :) <3 mammas hjärta !

ska bli så kul nu när sensus sätter igång igen på måndag, saknar mina tjejer !!!! faan vad dåliga vi varit på att ses nu över jul ;/ skärpning !!

imorgon blir det iaf kolmården med arvids farfar, stallet och klippa färdigt häst och rida :) och självklart ska det vaa en massa mmys med lillfis <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON