Vad ska jag göra med all tid?

Jaa nu när Keeper har flyttat vet jag inte vad jag ska göra med all tid ?? Väldigt få jag känner som har "tid" att umgås sen jag skaffa barn tyvärr .. Ni som är kvar är dom bästa !
Så frågan återstår .. Vad ska jag hitta på ? :p idag har jag påbörjat en extrem storstädning+rensning inför flytten i slutet av året .. Har så mycket skit som aldrig kommer användas ...

Imorgon blir d att åka till Sensus på förmiddagen , sen jobbet o skriva på papper .. Sen då? Usch ..
Ska klippa mig på tisdag och håller tummar och tår för att T kan följa med o roa Arvid sålänge :p annars blir det nog kaos !!

Nu ska jag ta o slappa i soffan och leta häst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON