Året som varit

Mycket hände under 2012 !
I februari hände det mest fantastiska i mitt liv ! Den 10:e februari kl 16:00 födde jag våran lilla prins Arvid . Då bara 49cm lång och vägde bara 3220g :) den bästa dagen i mitt liv ! Idag, ca 11månader senare är min prins 11kg tung och 76cm lång :p
Under 2012 fick jag även världens bästa jobb tack vare min fina vän Sandra Björling ! Nämligen på st persgatans ena demensvåning :) bra arbetskamrater och trevliga brukare, nöjd som bara den :)
Jag köpte även min fina häst Keeper ! En underbar valack på nu tio år som har mycket att ge med bra träning och lite tid !


Planerna under 2013 är:
Att ha Arvids första kalas ! Lille killen blir ju hela ett år om ca en månad :o vart tog tiden vägen ?? Haha

Ska läsa in sista terminen , har dock inte bestämt mig till 100% vilken inriktning jag ska välja ... Men hur som blir det nog bra!

Jag ska även starta första tävlingarna med min fina häst, endast pay and jump, för träningens skull , men ändå !

Hoppas även på att orka blogga bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON