Tidig morgon

Tänk att barn är sååå pigga så tidigt :/ kl 5:30 ville Arvid upp o leka, fullt ös till kl 7, då somnade han om. Problemet är att jag inte kan somna om då, för jag har vaknat till då så jag ställde mig och diskade istället :p

Idag ska Arvid till sin mormor och morfar medans jag är i stallet och Joel repar. Hela ungen lyser upp när han kommer hem dit :) känns skönt och ha EN barnvakt som han får vara hos ibland. Det känns tryggt för både honom och mig att veta att dom känner honom och kan läsa hans signaler, och han känner dom och är trygg där. Då behöver inte jag vara hyper orolig och ringa varannan minut :p

Idag blir det även fika för mig och lillskrutt hemma hos fina Laiza med familj :) <3

Nu ska jag ta och plocka undan lite och göra iordning hemma innan plutt vaknar och vill ha gröt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON