En härlig helg

I fredags tog min fina lillebror studenten FY FAN VAD DU ÄR BRA !! :)
Så efter jobbet bar det ut till pappa gör att fira honom :)
Efter det åkte vi vidare till nannys student firande :) så himla trevligt och grattis till jobbet på Åby ridklubb Nanny :D

Igår jobbade jag 7-12 sen var jag hemma med lillfis när Joel åkte på spelning :) mina fin fina vänner Tessan och Sandra höll mig sällskap <3 bästa ni !!

Idag firade pappa , jensa och Marie mig på fm, efter det åkte vi till kimstad och firade Joels mormors 70års dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON