skärpning !

Aaa jag skärpa mig med uppdatering !

Jag har fått jobb nu ! eller änsålänge bara sommarvik tills joel börjar jobba igen. ÄLSKAR mitt jobb, världens bästa arbetsplats med världens finaste kollegor ;) en av mina bästa har gått på semester :( kommer sakna dig T ! men annars ska det bli skönt o jobba igen på måndag :)
Arvid växer så det knakar! fem månader gammal, stooora killen nu :) händer så mycket så jg knappt hinner reagera !
 
nu är det fullt upp ett tag ! jobb lör-tors, 20års fest för bästa vännen Sandra <3 på fredag, joel spelar i uppsala lördag, noll planer söndag och sen fullt ös sista veckan på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON