Första Turen

Igår hade jag och min fina son en underbar dag fylld med långpromenad och bara massa mys <3 Finns ingen bättre än han ! Nu börjar handra sig framåt på mage med, hjälp nugår det undan i utvecklingen ! om 10 dagar är han 6 MÅNADER :o vart är min lilla bäbis??
 
 
Igår tog även jag och Keeper våran första ridtur hemma <3 började med att skritta en sväng med Tessan och Ginst, duktigapållen tyckte att alla balarpå fälten var lite äckliga,men förbi gick han utan problem :) Däremot insåg jag att han var otroligt ouppfostrad på banan !! stannade och skulle vända konstant .. gillas inte och det ska vi träna bort .. sen hade tidigare ägaren alltid ridit med sporraroch spö, och jag är inte mycket för något av det, så han var lite "döv" för skänkeln .. men finast ändå <3

Tack Sandra Björling för fina bilder <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON