30 Juli 2012

Idag vaknade Arvid med ett galet humör ! Han ligger på golvet o skriker på sina leksaker och försöker äta upp dom :) <3 underbara barn ! Han är svintrött och gnuggar i ögonen men ska INTE sova tydligen ;) haha! Idag ska vi ut på en promenad och mysa ;) känns helt underbart att vara hemma med honom igen, så idag gör han o jag det som faller oss in ! Sen när J slutar jobbet åker jag ut till fina Keeper :) idag ska han o jag bara ta en lugn skritttur runt "kyrkan" , börja lite försiktigt och bara titta på omgivningarna :) sen blir det pyssel och mys för att lära känna varandra lite :) Nu ska jag busa med lilleman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON