Tråkig dag

jaa den här dagen har inte varit speciellt händelserik.. legat hemma precis hela dagen. känner mig halvtaskig och inte 100% kry :/ sen alla dessa sammandragningar på det.. neh ingen bra dag !
imorgon får jag iaf lite besök :) Mikka kommer hit på förmiddagen och tar en fika :) trevligt med lite sällskap ! sen ska jag ner till stan o lämna tillbaka böcker + byta joels byxor till en annan storlek :) snäll jag är :)

vill bara att det ska bli måndag så skolan börjar. trött på att bara sitta hemma hela tiden :/ men men , en hel vecka kvar !! fy tusan . måste ner o köpa ett nytt block till skolstarten o så med, tar det imorgon i samma veva kankse ?

annars finns inte så mycket intressant o skriva eftersom jag bara går hemma o väntar konstant ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON