iritation över inskänkta människor !

nu har jag då gått in på en viss blogg för absolut sista gången.. blir bara föbannad nä jag läser vad hon skrive. så otroligt inskränkt o ser tamejfaan baa i ett spår !!
Vet inte om det är "inne" att hacka på gravida tjejer?? handla det om avundsjuka elle vad ä det frågan om? Allt som patas om nu är hur dumma i huvudet gravida tjejer är, hur taskiga dom är mot pappona, hur illa dom tar hand om sig själva under graviditeten och hur dåliga mammor dom komme bli !
Jag säger bara HÅLL KÄFTEN tills du själv varit i situationen !! man kan inte jämföra med andras graviditeter och man kan DEFINITIVT inte dra alla över en kam ! har man aldrig gått i nio månader med diverse krämpor ska man bara vara tyst !

tillbaka till hon med bloggen som jag faktiskt vart riktigt irriterad över.. hon skriver faanimig bara om hu dumma i huvudet blivande mammor är, hur illa dom behandlar pappor och hur dåliga alla är över lag !! men själv har hon aldrig varit gravid , och det är INGEN DANS PÅ ROSOR att vara gravid. visst det är underbart att veta att ens barn är i sin mage, men ryggsmärtor, sura uppstötningar och ömmande revben är inte jätte kul direkt !

önskar bara att folk som inte vet hur det är o vara gravida i flera månader ska vara TYSTA ! för jag kan lova att ni har inte samma åsikter när ni vääl är i den här situationen. och är det så att vissa måste behandla gravida illa för att dom är svartsjuka, gör något åt saken??

Neeh , nu ska jag svulla muffins o bli fetare .. inte på humör ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON