unga föräldrar och skit bil

Idag var vi och hälsade på på sensus unga föräldrar med bea och sebbe :) trevligt var det :) så fredag förmiddagar kommer vi vara där i fortsättningen och ha matlagning :) mys pys ! Kul och umgås med andra föräldrar lite och hitta på roliga saker :) Efter det åkte vi till skolan för att hämta fallbeskrivningar till ett arbete, när vi skulle därifrån startar inte bilfan ..... Fick ringa o väcka ruba som kom dit, hämtade mig o Arvid så jag kunde åka hem o amma, och nu är grabbarna på väg hit för kaffe. Det är typ tionde gången på två månader bilen laddas ur så blir o köpa ett nytt batteri den här månaden.. Kul ! Bilen har ju inte kostat en förmögenhet redan -.- Nu ligger Arvid o sover på mig, han är lite grinig idag o vägrar vara ensam , så nu får pappa skynda sig hem så jag kan gå ner i tvättstugan ! Hoppas eftermiddagen blir bättre nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON