Tillväxt ultraljud

Jaa idag var vi på tillväxt ultraljud för att se så våran lillskrutt är stor nog och växer som h*n ska. barnmorskan har ju varit lite orolig eftersom sf måttet avtagit. men det var ingen fara med lillskit, hela 3kg uppskattar dom att h*n väger :) så det var otroligt lugnande. nu kan jag andas igen ;) inte nog med det så satte sammandragningarna (förvärkarna) igång nu på em igen. magen ser ut som en strut och det känns som en brutal mensvärk. men det är som det ska ;) blir soffläge idag så får vi se om det lugnar sig lite. riktigt än behöver h*n inte komma ut .

Idag har det sparkats något så enormt, helt öm högst upp på magen mellan revbenen där det sparkas som mest, precis där jag har en muskelbristning.. inte speciellt skönt kan jag medela, men men, det får sparkas hur mycket som helst, då vet jag att allt står till som det ska i magen ;) försökte ta en bild på den förut men med tanke på sammandragningarna ser det så konstigt ut så jag gav upp försöken att få en bra bild :p

nu ska jag ta o ligga på soffan o vila en stund innan joel ringer, då bär det av till willys för lite mat shopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON