nu har den lossnat :p

jaaha då har slemproppen lossnat ;) men vart är min bäbis ? haha . värkarna håller i sig så får se ;)
gick till skolan idag på morgonen men fick bli att åka hemåt, blir så trött av värkarna plus att jag inte sover så bra så det fanns ingen koncentrations förmåga idag .. så ska sätta mig o plugga häör hemma istället ! nu ska jag däremot försöka sova en stund och sen fixa lite här hemma. vill ha ordning om liten skulle få för sig att komma ut nu :) hiihi.

Nu fick jag äntligen tag på en av paret med spjälsängen !! :D nu kan Bea andas igen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON