magknip

usch idag har mitt lilla hjärta haft magknip :( bara skrek i två timmar och ingenting var bra :( jag kände mig så totalt maktlös när han var så ledsen .. men tillslut sprakade det i blöjan och det var inte lite som kom ut, direkt efter var han lugnet själv igen :) stackare !
Nu ligger han här och myser med mig när jag kollar på walk the line :) borde egentligen plugga men just nu finns ingen ork :/ skaa samla energi till imorgon då vi först ska på föreläsning i skolan sen till BVC och vägas :) fick även kallelse idag till sjukan och göra en hörselkontroll på arvid. Men det ska nog gå bra :) han verkar höra som han ska så ;)
Fick även ringa lite läkarsamtal om mig själv idag eftersom jag tror ett stygn har gått upp :/ så in i bomben jobbigt att ha ont konstant och jag kände att någonting gick upp tidigare idag, efter det började det svida massor när jag kissa :/ sorry om jag är lite ofräsch och skriver om sånt men va faan , alla vet väl vart barnen kommer ut ifrån och alla kan väl själva lista ut att det kan bli lite problem efter ? ;) haha  .

Neeh nu vaknade lillfis och han vill nog ha min uppmärksamhet :)

♥Arvid & Joel Krafft - mitt liv, mina hjärtan, mitt allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON