en vettig läkare

jaa idag fick vi träffa en läkare som faktiskt lyssnade och accepterade att jag INTE vill ha fler piller. istället pratade vi en massa , tog ctg kurva och sen undersökte först en barnmorska, sen en stund senare kom förlossningsläkaren in och undersökte, bara på den korta stunden hade tappen minskat ännu mer och han gjorde en hinnsvepning för att "hjälpa på traven" . skönt att träffa en som faktiskt lyssnar och inte bara kör över mig .

nu sen vi kom hem har värkarna blivit mer intensiva och jag är helnöjd ;) ska ta o slappa lite nnu o försöka sova om det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON