Bajsblöjor i mängder

Jaa det går ju inte o tro att han inte får i sig mat iaf ! jesus vad ddet sprakar i blöjan ;) haha .
Nu ligger min lilla skrutt o sover bredvid mig medans jag försöker plugga . tror däremot att jag är trög för fattar noll, eller så kanske tankarna är någon annan stans ?

Inatt fick vi iaf sova :D UNDERBART ! visst att jag ick lov o vakna var tredje timma o amma, men vad gör det ? ;) haha . bara mysigt ju, och Arvid somnade ju om direkt efter han ätit , så snäll är han :) och jag behövde verkligen den där sömnen, nu känner jag mig som en människa igen :)

Imorgon blir det återbesök på BB för o träffa barnläkaren, se vad dom har o säga och hoppas att lillskit har gått upp i vikt igen , men det är nog inga problem med tanke på att han äter massor :D och det är ju inte lite mjölk jag har heller :p

Naae, nu sprakade det i blöjan här, så dags o byta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON