Ångest, dåligt samvete och tårar

börjar få lite ångest nu , snart är begravningen för min underbara kusin och jag vet inte ens om jag kan gå :( jag vill, men det beror ju på om bäbis hinner komma och hur allt fungerar med liten. känner mig som en dålig människa om jag inte går, men samtidigt kan jag ju inte bestämma när jag ska föda.. ÅÅÅH hatar sånt hät, tankarna bara snurrar runt och går upp o ner som i en bergodalbana, att allt jämt ska vara så in i helvete svårt ! Det är ändå bara fyyra månader sen jag senast förlorade en familjemedlem, och nu hände det igen !! VARFÖR ??!!

jag vet inte hur jag ska orka allt, har gjort det förut så borde göra det igen. jag har sån otrolig tur att jag har joel i mitt liv som stöttar mig fullt ut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON