oj vad tiden går !

Graviditeten :
nu är jag redan i v25 ! :o snart ska min bäbis komma till världen :) är så otroligt förväntansfull ! Men nu börjar det kännas att jag är gravid, magen börjar bli otroligt tung och börjar få små kramper i benen. liten sparkas o busar o jag bara njuter :)




Allt annat :
jaa plugget är segt. ska göra mina sista enheter den här veckan för nästa vecka börjar praktiken :) det ska bli roligt ! letar även ny lägenhet för fullt. urtrötta på den här då det är extremt lyhört ... -.- det låter som att spårvagnen går i lägenheten, inte utanför .. usch .

nu ska jag faktiskt sätta mig o plugga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON