saknad och älskad

idag är det hela åtta år sen du försvann från oss, vi hade ingen aning om vart .. du var bara borta. skräcken och oron jag hade .. fy faan .. den känslan kommer jag aldrig glömma. inget kan få mig att känna så igen . det var o är det värsta känsla som jag någonsin kommer ha .. lilla mamma .

du kommer alltid finnas med mig, o det kommer alltid finnas en tomhet inom mig som bara du kan fylla. men jag vet att du är med mig, jag känner det .

jag kan ibland känna doften av kall mentol, precis som du luktade är du nyss hade rökt på vintern. den lukten kan komma från ingestans, som att du stod bredvid mig..
jag kan se dig framför mig när vi sa hejdå i hallen första maj 2003, o du gav mig en puss o sa att du älskade mig, tack för att du gjorde det. tack för att du gjorde så vi sa fina ord. det är jag evigt tacksam för.

jag o joel va hos dig idag med en bukett liljor, tårarna rann.. det är fortfarande overkligt att se ditt namn på stenen.

jag älskar dig mamma, kommer alltid älska dig

Anette Elisabeth Fahlstedt
21/1 1965
1/5 2003




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON