inte helt okej

halvt om halvt illamående hela dagen .. inget kul ! tur att man har en snäll chef som bara ber mig rida en häst när jag mår lite halvkasst . så tråkigt är det när det blir såhär, jag känner mig så dum som inte orkar allt jag vill .. AAARGH !

mockade ut ännu en stackars råtta ur en box idag , den här gången var det  bettans, vilket öde o bli ihjäl trampad !



tyckte lite synd om den faktiskt ..

nu har jag precis burit as tunga vatten hinkar och fyllt på i Wilmas, Athena och Fridas hage, dom blev myycket glada :) min rygg vart däremmot inte glad -.-
nu ska jag strax ut o ta in Penny, Putte, Brandy och Fia , borsta av dom  , rida Fia sen ge mig på att kratta lite i ridhuset . sen fylla på ytterligare med vatten , sen ta in djuren , fodra, fylla kärror, fylla på vatten  till hästarna som är inne . sen STÄDA ! jaa, idag är det ett måste .. usch ..

neeh . ut o ta en liten cigarett (ska ju sluta snart med -.-) och sen sätta fart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON