söndag morgon

Joel åkte till fjällen för en timma sen. och nu har jag tråkigt .. ska tillbaka till mjölby ikväll iaf :) 

igår blev det en lugn lördag ! träffade jenny en stund på förmiddagen , sen skulle vi hem till pappa som inte va hemma :p så då åkte vi till fam Landqvist och hälsade på :) efter det mötte vi upp sandra en sväng innan vi åkte hem o dog i sängen till en film :) härligt !

nu ska jag alldeles strax fixa iordning mig lite och träffa carro tror jag :) hoppas på en promenad i det fin fina vädret :)
innan det blir det kaffe och cigg på uteplatsen i solen :) GILLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON