premiär uteritt !

nu har jag fått skäll av carro för att jag bloggar för dåligt , SKÄRPNING! haha .

idag var det premiär för uteritt :) jag red Putte (ooh min kärlek) , elvira red Fia och Henrik red Bacchus. visserligen skrittade vi bara men hästarna var laddade då det var första gången utanför ridhuset på typ 4-5  månader :p underbart o känna hur glada dom blev. Putte fjanta lite o backa o slog med huvudet, Fia blev livrädd för hösilage balar och Bacchus bara lunkade på :) hahaah . kul !

annars har dagen varit gnska som vanligt, förutom att jag lyckats dra på mig feber och är totalt genom förkyld :/ inte roligt ..

annars som sagt har det inte hänt mycket mer. ska rida för tord på fredag , LÄNGTAR ! har även sökt en del jobb och fått några svar, jobbar ju bara här tillomed juni .

nu ska jag däremot sova, morgonfodring imorgon o försov mmg idag så, nu blir sängen .

NattiNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON