Måndag

ny start på  veckan ! gick faktiskt riktigt okej idag . inga hästar krånglade, mockningen gick smidigt så jag är nöjd :)



Athena tyckte jag var långsam på att släppa ut dom idag , men det var inte riktigt mitt fel ...



... det var Wilma som var dyng seg på att äta upp !! hahaha


Sen är hela gården en blandning av sjöar och lerbad idag :( Inte riktigt kul ..


så ser det ut precis utanför stallet -.-



Pennys hage .. -.- fy tusan så tråkigt det är !

Nu i eftermiddag kommer veterinären som ska vaccinera ett gäng och kolla lite tänder :) mer bilder kommer då :)

TJING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON