Lång promenix !

shit vad skönt det vara att bara vara ute o gå ! jag o shorty följde med henrik och chiquita ut i skogen :) så nu vet jag en av ridvägarna med :D hihi . skönt var det iaf .
annbars har dagen gått bra ! red Bacchus och Fia , Fia var lite fjantig då det  skallra om äggarna för det blåser så mycket ute, men när jag fick henne att lägga fokus på vad jag ville så fungerade hon jätte bra och slappnade av ! Bacchus kändes däremot jätte stel i  höger sida och ville inte riktigt ge med sig , nytt försök imrgon :)

nu är det snart fodring , sen ska jag mumsa i mig semlan henrik bjöd mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON