BLÄ

just nu är jag bara så trött på allt. alla falska löften, falska vänner och falska förhoppningar . alla löftn och förhoppningar verkar bara vara tomma ord. fy faan . som tur är klarar jag mig själv. jag är inte beroende av någon alls . för jag har fått lära mig att överleva själv på alla möjliga sätt. jag har tagit hand om min egen sorg, min egen smärta, mitt eget hem och mina egna problem. egentligen vet ingen någonting om mig, för jag tror jag går sönder om allt skulle få komma ut . jag är helt enkelt stark i mig själv. mycket av det som finns inom mig KAN jag INTE berätta, även om jag ibland vill.. för då visar jag mig svag .. och det är jag inte . det finns massor jag vill prata om med min bästa vän, min pojkvän och min familj, men jag kan inte . eller jag vågar kanke inte ? det tar bara stopp imon mig ..

aja , nu har jag skrivit mer än jag tänkt .. igen .



I'm strong on my own,
I can do anything I want
If only I let myself do it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON