onsdag 15:e juni

var i stallet klockan åtta imorse . skyfflade gödselstack (NOT FUN) och små pysslade lite innan jag red ut på postman tillsammans med Therese och Cisse :) red en "joggingrunda" och sen skritt runt kyrkan :) fick banka till lite ibland och "väcka" pman , han blir lätt ointresserad .

efter det blev det att ta tag i ponnyn Zycko och Sandkorn :) så jag klädde på Zycko, longerade ett par varv, och idag gick det att sitta upp utan problem (y) härligt att det fungerade så  bra , det gör att jag får en bra känsla tills nästa gång, hatar att avsluta med en dålig känsla . vi skrittade iaf på vägen i ca 20 min eftersom det är vad sandkorn ska göra just nu .

sen belv det hovslagartajm för Ginst :) duuuttii ponke ;) lite töntig men det gick över ;) haha . han spelar mycket ;)
efter det drog jag ut på en skritttur på Inca med Therese och Gnist, tog en tur i skogen :) haha , Inca VÄGRADE först hoppa över ett dike, men då tänkte jag vara pedagogisk ( hon är ändå bara fyra år). Så jag red en volt, lät henne gå fram , det var LIVSFARLIGT ! styrde bort henne , lät henne TÄNKA . styrde fram igen , tryckte om lite mer med benen för att visa att det inte är farligt o då sa det TJOFF så var hon på andrta sidan :D DUKTIG ! :) glad blev jag :)

nu sitter jag hos joel , har ätit o väntar på tessan :) vi får tydligen inte nog av varandra dagtid så vi ses på kvällen med ;)


IMORGON ÄRE SANDRAS STUUUDEEEEEENT :D:D <3


jag är liiiiiite för stor för ponny ;) hahahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON