igår !

igår vare ja , vad gjorde jag då? haha . va med carro en sväng på stan, sen stalleeet :)
red Calliber på banan, trevligare idag än i söndags . lyckades böja o ställa till vänster utan massa  tjaffs :) HÄRLIGT. ovant att rida på sidepull men det gick det med. sen försökte vi fatta vänstergalopp, som hn är riktigt dålig på, efter ett par fattningar genom hörnen kom fattningen också :) najs !

sen fjanta jag runt på Inca en sväng. Jag blev helt ställd av att först rida med bomlös sadel till att hoppa up i en vanlig, gled runt o hade noll balans, så jag ratar bomlöst ! USCH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON