dålig uppdatering

dålig uppdatering ett tag nu känner jag . men allt har bara varit som alltid, inget speciellt har hänt :p

idag släppte vi ut Athena, Afrodite och Wilma på bete :) ujj så glada dom blev ! skönt för dom :)

red Fia idag , fick en liten tår i ögat när jag kom o tänka på att det är en av de sista gångerna jag kommer rida henne :( sorgligt !
neh , upp med humöret , får ju rida p-man när jag kommer hem :) blir o spara pengar som faan så jag kan köpa en egen häst snart . vill träna o komma någonstans med ridningen nu .

Sista veckan här nu iaf, på fredag flyttar jag hem till norrköping igen , känns både bra o tråkigt. kommer sakna alla hästar ! men samtidigt skönt o komma hem igen .

neeh . nu ska jag ut o röka sen sova .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON