blir så trött ..

hela dagen har varit AS BRA, vaknade utvilad och kände mig fräsch . allt har gått snabbt och smidigt , red nyss ut på bacchus o hade mys med prinsen efter , sen beter sig en viss människa som en skit o PANG! där försvann mitt bra humör .. så onödigt!

ska alldeles strax hoppa in i en dusch , kanske det kan få mig på bättre humör om inte varmvattnet tar slut så jag får isbitar över mig .. det skulle va droppen ! efter duschen blir det mat hos fam Hagelin :) trevligt! :) efter det ska jag ladda upp lite bilder här igen, är så slö så orkar inte ladda upp dom samma dag jag tar dom, dåligt av mig! fyy,fy ..

neeh, duscha vare ja!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON