jobbig situation

jag vet inte riktigt hur jag ska hantera den här situationen . känns som jag sitter i kläm. vet varken ut eller in . allt känns bara JÄVLIGT udda . ja får väl bara vänta ut det och se vad som händer ? men samtidigt känns det som att smita från problemen . hmm .. inte lätt ! blir helt yr i skallen .

hur som helst är det inte något jag kan lösa varken nu eller på ett par veckor .så jag har tid att fundera!

Jag var iaf på ge-kås i ullared igår :) satan så fina grejjer jag hittade :) mycket nöjd :) så har NÄSTAN allt till flytten . det enda som fattas är en dammsugare, blommor, mattor och en hallspegel :) sen är jag happy :D

va ute i stallet idag och red cisse :) lite små stel men tycker det har blivit bättre sen sist jag red på banan :) tror han hade "träningsvärk" sist .

imorgon blir det återigen stallet :) trevligt :)
torsdag blire ikea med laiza och sen är det dags för flytt :)

den här o nästa vecka är fullproppade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON