GLAD !

oooh fick en JÄTTE FIN present idag utav Lisa :) vart så otroligt glaaaad :D fick ett par bruna whitaker ridbyxor :) as sköna ! :)



Idga red jag ut på cisse tillsammans med Tessan och ginst :) red runt fältet och sen lite joging runt bäcken :)


resten av inlägget kommer bestå av bilder för jag är för lat för o skriva idag , vill ut på balkongen och njuuutaa !



cisse undrar vart ginst o tessan ska ta vägen :P



äta gräääääs :)



zeke vill göra som hästarna :)



svamp plockning :)



pissenisse !



Pigga jag kl halv sex på morgonen innan resan till ullared ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON