imorgon gäller det !

imorgon bär det av till mjölby ! känns riktigt bra nu faktiskt :) beslutet är fattat o allt bara känns kanoners ! så pappa kommer imorgon vid tio och hämtar mig för att åka o shoppa ! haha , sen blir det middag i kimstad runt ett och till slut klockan 14:11 går tåget !! iiiih ..

nu ska jag alldeles strax gå ut och röka, efter det skka jag läsa i den kanon bra boken jag lånade utav carro , den handlar om infiltratören peter rätz. sen blir det sova om jag ska orka med hela dagen imorgon . så från och med måndag kommer den här bloggen handla om mitt liv i mjölby. det kommer bli mycket bilder med för omväxlingsskull ;) så intresserar inte hästar o mitt liv dig , då är det ingen idé att fortsätta lsa, för det r vad det kommer innehålla !

tack o adjö :p

(kommer sakna joel , carro, lucaz, sandra, tessan, oskar och familjen MASSVIS ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON