galen kväll

haha vilken kväll det blev igår ! vi åkte till en av mina farbröder för pappa, marie jensa min faster o mina två farbröder var där , o hejsan ... kan säga att jag fick mig ett par goda skratt åt min kära pappa, han är bara för mycket ibland så man får kramp i magen av skratt .. mupp . vi var iaf där hela kvällen, sen körde vi hem pappa, marie och jensa . efter det åkte vi och plockade upp ruben så åkte vi till max o käka. efter det åkte vi bara runt runt runt o snacka skit :P

idag blev det en ordentlig sovmorgon (jag lär inte kunna somna ikväll) och sen middag hos pappa. det blev råstekt potatis, champinjonstuvning och kassler, MUMS ! haha . sen lite kaffe på det och jag drog ut en massa låttexter till imorgon . (Y)  stolt .

nu ska jag lägga mig i sängen o försöka komma på något nyttigt att göra :)




min galna pappa o plastmamma ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON