full rulle !

oj vad dagarna går fort här :) så otroligt skönt och imorgon är det fredag ! underbart !
förmodligen tar jag med lille shorty hit på söndag :D skönt med sällskap kan jag säga ! han kommer vara trött efter den veckan för han är inte riktigt van vid att vara ute större delen av dagarna , men det blir nog bra ! :D

jag kommer känna mig så otroligt rastlös i helgen när jag inte kommer ha någon sysselsättning hela dagarna .. haha ,

skrev ingenting igårkväll , men igår red jag bacchus på kvällen :) mysig pålle det där :) så häftigt o rida honom för han har en så stor galopp och är otroligt lyhörd för skänkeln :D riktigt roligt. gjorde massa övningar över o mellan bommar :D svin kul !

neeh , nu ska jag snacka skit med carro o göra mig en kopp kaffe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON