jesus amalia !

haha vilken  rubrik jag kom på ! hahaha ..

nu är fia o bacchus ridna o alla hästar är inne i stallet . fick hänga upp åtta dyngsura täcken i pannrummet -.- fyunny bunny ! bacchus kändes lite trött idag eftersom G hoppade honom igår , men han var mjuk o sammarbetsvillig :) fia däremot var det dunderkrut i :D hoppade undan för alla SVIN läskiga saker som lät utanför ridhuset :) sötispluttis ! men hon slappnade av litegrann mot slutet så jag fick henne att trampa under sig ett tag ;) haha .

nu ska jag ut igen och börsta Priscilla och Bettan lite innan det bär av mot tåget ! HEEEEEM :D
snälla lilla Alex Bohlin är ju vänlig o hämtar mig vid tåget ( även om det mest är för att han vill ha en telefon ) men men . kuligt äre ju nästan jämt :D

slut på rasten , ut o jobba !

TJINGeling

Kommentarer
Postat av: My Vestin

Miss u!! :)


URL: http://myvestin.blogg.se/ @ 2011-02-10 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON