Helg !

helt galet skönt ! jag är hemma :)

lite nyfiken nu på kommande veckor eftersom det ska komma en praktikant från Norrköping till gården .. och jag har INGEN aning om vem det än .. hmm .. hoppas det är en trevlig tjej bara . är hon det kan jag nog tillomed erbjuda att hon kan få stanna i mitt hus ibland så hon slipper pendla ;) men är hon INTE det kan hon faan åka tåg fram o tillbaka varje dag ;) hahha ! jag är OND ! ;)

neeh då men lite nyfiken är jag allt . hon ska vara där tre veckor från o med veckan efter sportlovet . spännande :)

neh , nu ska jag mysa med min pojkvän en stund !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON