halva dagen klar !

nu är halva dagen kvar . alla stallsysslor gjorda ! nu är det bara att ta in dom och rida putte och fia . sen är dagen slut idag med :p veckorna går så oerhört fort när jag är här !! värsta med det är att jag inte riktigt är hundra på hur allt kommer bli efter sommaren . vill ha saker klara så jag slipper tänka så mycket på det . vill inte gå utan jobb sen .
aja sånt löser sig alltid . :) har ett par månader och reda ut allt :D så det ska gå .

nu ska jag kasta i mig lite mat tror jag ! :)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON