Bacchus



Född 1990

e, mix
u, Bequerel
ue, Furioso III

Valack

Svenskt Halvblod

bacchus var den första hästen jag red på hadelöv! Han är en häst som gör helt rätt när ryttaren gör rätt. han är tryggheten själv och det finns ingen anledning till att vara nervös eller orolig när man rider honom. Han kan bli väldigt stark när han är uppe i varv :) han är otroligt rolig att rida och jag lär mig något nytt varje gång jag sitter på honom :) han är en riktig stjärna ! Även han är en av G's gamla tävlingshästar ! en riktig pärla som alltid kommer leva med mig :) en gudomlig häst som har många år kvar att leva för han är fortfarande otroligt fin i kroppen och är full av energi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON