tråksöndag !

jag tycker verkligen inte om söndagar.. man tar inte för sig av någonting utan ser mest ut som en död sill .. kul lliv ??! har tvättstugan ikväll med så ska flåsa upp och ner för trapprona mellan 17 och 22 .. haha . det måste vara en vacker syn och se hur jag har fått upp flåset efter redan fem trappsteg ;) haha .. men inte mitt fel. nu tar ju lungorna upp 20% mer syre så inte konstigt att jag blir andfådd ! haha .

annars idag blir det att skriva det sista på min (förhoppningsvis) sista komplettering ! kommer kännas så underbart när den är klar och veta att jag bara har en vecka kvar av praktiken sen är det JULLOV på riktigt och jag kan fokusera på att vila mig så bäbis inte tycker mamma är dum och uppe i varv :p kanske kan vänja in den på en bättre sömnrutin än att sova dagtid och vara vaken nattetid :p

nu funderar jag på att ta tag i hemmet och göra det beboeligt igen !
(vill flytta NU)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON