helg och slö

lördag.. trrött..
idag har jag inte gjort annat än att plugga o slöa.
vaknade vid 7, satte mig i soffan o började plugga. satt där till runt ett när min sambo klev upp ur sängen mer liknande en zombie än människa :p sen dusch, en tripp till willys o handla , lagade god mat ihop med hjärtat och nu ligger jag på soffan o njuter av rörelserna i magen :) hihi. det är det bästa med kvällarna, för då är lillskrutt vaken :)

nu blir det nog att ligga kvar här tills det är dags o sova :p hehe.. im loving it !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kikar in ;)


URL: http://rebeckhaam.blogg.se/ @ 2011-12-10 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON