hektisk julafton o dagar efter

Julafton var både underbar och väldigt påfrestande. nu känner jag verkligen att energin inte är densamma längre :/ men för en god sak ! nu är det ju bara 60 dagar tills mitt lilla hjärta är beräknat att födas :D längtan är enorm :)

på julafton fick vi en hel del fina julklappar :) presenkort på ikea, saker hem, och miljontals andra småprylar :) vi vakjnade hos pappa o marie, åt frukost och bara hade trevligt, byrtte lite julklappar och sen bar det av till joels mormor och morfar :) där blev det lite fika och julklappsbyten och julklapps spel :) sen vidare till hans faster där det blev mat och ännu mer julklappar och julklapps spel :p

idag tog vi en tripp till ikea och handlade på oss lite saker vi känner att vi behöver ha hem till nya lägenheten :) ska bli så underbart att flytta och få upp skrutts saker :) slippa ha allt liggandes huller om buller överallt :p

nu ligger jag hemma med tända ljus och myser. har städat och sorterat papper o räkningar så allt är i sin ordning :) så otroligt skönt :)

neeh nu ska jag sluta flams skriva och titta på TV :) Tjingelingen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON