Dag 3 Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Stig och Anette, men har ju styvmor Marie också :)

Pappa är den bästaste pappan på jorden. han finns alltid för mig och jag kan lita på honom till hundra procent. Han har extremt mycket humor och är för det mesta glad. Nu blir han ju snart morfar med :D Han är lastbilschaufför till yrke och fritiden spenderar han med hunden chippen, marie och resten av familjen. på somrarna är det alltid massa bestyr med trädgården och lite motorcykel åkande :)
Han är en rättvis människa och ser alltid till vårat bästa. han hjälper alltid till så gott han kan. han är omtänksam och helt enkelt helt underbar!
Älskar min pappa <3



Min mamma har minnena börjat svalna från. hon gick bort för snart 9 år sen . men hon var en underbar mamma och jag vet att vi betydde allt för henne. hon hade ett otroligt hett temperament och ganska kort stubin. med andra ord var det ganska roligt att reta henne till bristningsgränsen ;) hon gjorde också allt för oss och fanns där natt som dag. hon var extremt morgontrött då jag ganska ofta fick väcka henne på morgonen när vi skulle till skolan. sen var hon GALET kittlig under fötterna, att röra dom var helt på egen risk !
Hon är för alltid saknad och älskad !



Sen har vi ju styvmor Marie :) hon är gift med pappa sen två år i sommar. I början kom vi två inte alls överens, jag såg nog henne som en konkurant om pappa. nu däremot har vi jätte bra kontaktoch jag kan prata om allt med henne. hon ställer alltid upp och bryr sig om mig massor. Hon kommer även vara mormor för barnet, o när barnet är stort nog kommer den självklart få veta att det finns en till mormor i himlen. men pappa och marie är mormor och morfar :)
älskar min goda styvmor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON