Dag 2 Min första kärlek

Jaa den här är ju inte lätt. Det beror kanske lite på hur man ser det .. Jag har ju haft två "riktiga" förhållanden innan Joel, men som jag känner nu har jag inte känt innan, och det här är äkta kärlek ! Och för mig har det större betydelse än min första kärlek !

Så jag gör om den lite o väljer att skriva om min största kärlek som är min underbara sambo Joel :) <3
Vi träffades på ett, vad jag tycker, udda sätt då han släpade med mig på bilträff :p haha . Jag hade redan innan bestämt mig för att han inte var intressant och jag var trött på allt som hade med förhållanden och killar att göra, men han hade något som jag inte kunde låta bli att falla för !
Våra år tillsammans har varit som en bergodalbana med en hel del problem och tid ifrån varandra då han gjorde lumpen i arvidsjaur ett år och direkt när han kom hem flyttade jag till mjölby  i ett halv år och jobbade på hästgård.

Nu däremot bor vi tillsammans och väntar barn :) vi har äntligen hamnat i en normal vardag där vi slipper prata i telefon med varandra i timmar och längta till fredagkvällen då vi äntligen fick ses. nu ses vi varje (nästan) kväll och vaknar ihop varje morgon :)
THAT'S LOVE !

Ringen på mitt finger kommer sitta där tills den dag jag dör <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON