Bota min bloggtorka

eftersom jag har haft lite svårt att komma på vad jag ska skriva om så ska jag göra en "dag för dag " lista :)

Dag 1 - Presentera dig själv
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Vad bjuder jag på för mat?
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Om det här vore min sista dag
Dag 7 - Det här finns i min väska
Dag 8 - 4 bloggar jag följer och varför
Dag 9 - Jag som liten
Dag 10 - Mina närmaste vänner
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig
Dag 13 - En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 - Mitt senaste inköp
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Första kyssen
Dag 17 - Barndomsminne
Dag 18 - Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 - Något jag ångrar
Dag 20 - Mina förebilder
Dag 21 - Mina dåliga sidor
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Mitt hem
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - Det här är jag bra på
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Min saknad
Dag 29 - Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 - En bild som betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON