JAA :D

ojojoj bara TVÅ dagar kvar sen drar jag och oskar till E-TUNA och kollar på ALAN JACKSON :D shiiit vad det ska bli KUL :D

idag är det tvätt som står på schemat, inte roligt .. men det är smällar man får ta :p annars vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på .. joel jobbar nu sen ska han spela ikväll .. jag då??! haha . ingen aning om vad jag ska hitta på riktit .. hmm .. nått finns det nog alltid att göra !

har egentligen en enorm stall abstinens, men det får vänta tills imorgon för hästarna ska vila idag eftersom Ginst har tävlat hela helgen :D duuutti gnist :) placerad i 2 av 3 starter :)

neeh , nu ska jag göra något drastiskt med mitt liv, NOT . blir väl o spela sims ... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON