vilken dag

aa den här dagen har gått upp o ner som en bergodalbana . men jag är glad ändå :)

massa skitsnack som vanligt när det gäller en viss person . inte första gången den personen gör såhär mot mig, men definitivt den sista, TACK O HEJ ! så äre med det. tänker inte deppa. dom som vill vara med den personen och få sota för det om o pom igen , gört ! men jag står inte där när det går åt helvete för jag orkar inte mer . thats it .

red Fia idag ! ängel häst :) så otroligt rolig o rida men fy tusan vilket temperament ;) haha . hon mjukna fint dag trots att det skakade i väggarna i ridhuset , hon bruar stressa upp sig av det men gav henne något o tänka på hela tiden . jag red mycket skänkelvikningar och öpnnar och travbommar i traven, i galoppen red jag mycket på volter, försökte få henne rund och fin (lyckades oftast) flyttade även undan för inner skänkel ett par gånger och hon var suuuper fiiin :) PÄRLA !

nu ska jag städa sen laga mat :)

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON