underbar morgon !

härlig morgon :) satt precis ute på trappan o njöt av solen med  en kopp kaffe :) BRA START :D

igår hade jag en så otrolig huvudvärk -.- det var hemskt  ! men hann rida putte innan den  slog till , tur det !
skrev ett as långt inlägg igår , o det försvann .. inte kul ! men men , får skriva det igen sen på lunchen :p

blev en ordentlig storstädning igår trots huvudvärken , det behövdes .

idag kommer joel hit efter han slutat jobbet :) myysigt ! han är ju ledig imorgon som alla andra , men inte jag .. haha . det gör mig inte så myckket faktiskt . tycker det är ganska skönt o jobba o sen va ledig måndag . så det stör mig inte alls ! :D

nu ska jag ut o klä på hästarna o släppa ut dom i hagarna sen mocka lite :p eller lite o lite , alla femton boxar ! haha . men känner mig hyffsat utvilad så det känns skönt . bara det att det känns som fredag , men d e nog för attt joel kommer sen :p

aja , ut o tillbaka till verkligheten då .

kommer en massa bilder sen med . ska försöka orka fota under dagen :D


Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON