trevliga helg planer :)

ooh den här helgen kommer bli as naaaaajs ! :)

imorgon blir det film o mys med älskling heeeeela kvällen :) <3
lördag får vi se om vi ska grilla, annars blir det förmodligen soffläge ;) haha , mobilen = avstängd ! ;) me liike ! vet inte om det var tävling lördag , kommer inte ihåg vad therésen sa ;)

söndag ska vi fira LILLEBROR SOM BLI 18 ÅR :D jag har helt klart köpt bästa presenten ;) han vet redan vad det är , biljetter till HOFMAESTRO ;) haha ! jaa jag har halv kass fantasi men så äre med det ! ;)

fick även veta nyss att jag ska jobba långfredan , men är däremot ledig måndagen sen , heelt ok ! ganska skönt o va ledig en vardag ;) vara i stallet från morgon till kväll ändå ju ;) hehe ! hos pärsonnen, inapinka, knastra, kornet, gnustpust och alla andra ! ;) hehe .


neeh , nu ska jag fortsätta städa (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON