savage garden

av någon udda anledning fick jag rycket o bara kände mig tvungen att lyssna på savage garden, haha ! inget skumt .. har aldrig lyssnat på dom innan . men men , haha :) får väl ngn knäpp i huvudet av all frisk luft o hästskit kanske ?

nu är dagen arbete klart iaf ! känns skönt .. vart seg hela dagen :( hatar när kroppen sviker mig o blir trött av absolut ingenting .. men men , tror det blir så när jag tror att jag orkar mer än vad jag egentligen gör :p lyfter nog väldigt fel och lite för tungt för min kropp istället för att gå fler ggr :p haha . den late slite ut sig fort ! haha !

nu ska jag nog ta  o laga till lite käk .. ska bara samla krafft ! hungrig som ett as men gjorde misstaget att sätta mig ner -.- haha .

i helgen SKA jag åka karusell med Sandra ! HAHA !

neeh , mat var det jaa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON