irritation .

ÅÅÅH JAG BLI GAAAALEEEN !

vad i helvete är problemet ? när ska folk fatta vad en telefon är till för ? varför i hela helvetet skaffar man telefon om man ändå inte tänker anända den . FUCK IT ! snacka om slöseri med pengar .. skulle jag skita i att min telefon ringde eller att det kom sms , skulle jag kasta den , för vad äre för vits o ha den om man inte använder den ? ÅÅH !

neeh fyfaan så irriterad jag bliiiir !

annars har dagen i sig varit bra , skumt väder men jag lyckades rida mellan skurarn så nöjd ändå .

nu ska jag röka sen sova så kanske jag inte är lika jävla irriterad när jjag vaknar , eller så är jjag det . eller inte .. kanske ...

aja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON